Jgqgb מגבת עבה גדולה סט כותנה מגבת אמבטיה מגבת חדר אמבטיה מגבות מקלחת למבוגרים לילדים בבית
  • לאחרונה

Jgqgb מגבת עבה גדולה סט כותנה מגבת אמבטיה מגבת חדר אמבטיה מגבות מקלחת למבוגרים לילדים בבית

ILS 1.00

כמות הסחורה
Това זה נגיש

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

מחט וכל חוט יעניקו לך טיפול רך קח בקלות את טיפות המים מבלי להשאיר עקבות, כל מחט וכל חוט ייתן לך טיפול רך. הכפילו את ספיגת המים ושטפו את הרכים והרכים יותר, ללא שופך שיער, ללא דהייה, תנו לכותנה לנשק את העור ישירות. אומנות קצה הסאטן, דפוסים קעורים וקמורים, והביצוע של המלאכה מדגימים את האיכות. שגיאת מדידה ידנית של 1-3 ס"מ מותרת . הכפילו את ספיגת המים ושטפו את הרכים והרכים יותר, ללא שופך שיער, ללא דהייה, תנו לכותנה לנשק את העור ישירות.תהליך התפירה הסטנדרטי בן חמש המדים החמישים של שלוש המות הוא יפה, מסודר וקומפקטי, חזק ועמיד. שימוש צדדי כפיל אינו משאיר מוך, כותנה או כותנה מתאימים לגוף האדם או למשק הבית. בגלל הובלה למרחקים ארוכים, המוצר יהיה מעט מתקפל, והוא לא נראה שטוח כפי שמוצג בתמונה, אך הוא לא ישפיע על השימוש. רך יותר, ללא סככה, לא דוהה, תן לכותנה לנשק את העור ישירות. תיאור : תהליך התפירה הסטנדרטי בן שלוש המדים של חמש חוטים הוא יפה, מסודר וקומפקטי, חזק ועמיד. תהליך התפירה הסטנדרטי בן חמש המדים החמישים של שלוש המות הוא יפה, מסודר וקומפקטי, חזק ועמיד. צגים שונים מציגים צבעים שונים, כך שהצבעים עשויים להיות שונים במקצת מהצבעים האמיתיים. קח בקלות את טיפות המים מבלי להשאיר עקבות, כל מחט וכל חוט ייתן לך טיפול רך.

Wiping hand size:
33 * 33cm
Face towel size:
40 * 80cm
Bath towel size:
80 * 160cm
ingredient:
cotton
Type:
towel, face towel, bath towel
pattern:
plain
Color:
white, gray, purple, brown
Package includes:
1 piece of hand towel / 1 piece of face towel / 1 piece of bath towel / 3 piece set (1 piece of 33 * 33cm + 1 piece of 40 * 80cm + 1 piece of 80 * 160cm)
notes:
1. Manual measurement error of 1-3cm is allowed.:
2. Different monitors display different colors, so the colors may be slightly different from the real colors.:
3. Due to long-distance transportation, the product will be a bit foldable, and it does not look flat as shown in the picture, but it will not affect the use.:
Home & Kitchen / Bathroom / Bath Linen / Towels / Bath Towels :