Boloyo Acrylic Book Stand עם קצה, 6pc צופה אקריליק תצוגה כן כן כן, מחזיק טאבלט שקוף להצגת תמונות, ספרים, גיליונות מוזיקה, מחברות, יצירות אמנות, תקליטורים וכו '.
  • לאחרונה

Boloyo Acrylic Book Stand עם קצה, 6pc צופה אקריליק תצוגה כן כן כן, מחזיק טאבלט שקוף להצגת תמונות, ספרים, גיליונות מוזיקה, מחברות, יצירות אמנות, תקליטורים וכו '.

ILS 0.33

כמות הסחורה
Това זה נגיש

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

3 、 מקם אותו במקום שאתה רוצה והניח את המוצרים שאתה צריך להציג עליועיצוב מעודן : מעמד תצוגה אקרילי של Boloyo יש זווית הטיה סבירה כדי לקבל תצוגה טובה יותר; בסיס שטוח גדול שניתן למקם אותו ביציבות על השולחן וקל להזיז ולמיקום מחדש. תרחישים רב-שימושיים : Boloyo Acrylic Display גם כן מתאים לאירועים שונים, כמו בית, משרד, ספריה, בית ספר, מוזיאון וסצינות רבות אחרות. תצוגה מושלמת : מחזיק תצוגה אקרילי של בולויו יכול להדגיש ולהציג את פריטי האספנות שלך, מזכרות, או כל מה שתצטרך להציג. בולויו לא יעשה שום דבר אחר, אלא פשוט ישמור על עיני כולם ממוקדות יותר בדבר שאתה מציג. הגנה שוקלת : לכל מדף הספרים האקרילי של בולויו יש סרטי מגן משני הצדדים כדי למנוע שריטות במהלך ההובלה. עיצוב מעודן : מעמד תצוגה אקרילי של Boloyo יש זווית הטיה סבירה כדי לקבל תצוגה טובה יותר; בסיס שטוח גדול שניתן למקם אותו ביציבות על השולחן וקל להזיז ולמיקום מחדש. לא, מכיוון שהוא עשוי מאקריליק ברור ויציב, הוא לא פולשני ויציב, כך יעבוד טוב לתצוגה. תצוגה מושלמת : מחזיק תצוגה אקרילי של בולויו יכול להדגיש ולהציג את פריטי האספנות שלך, מזכרות, או כל מה שתצטרך להציג. ניתן להשתמש בהצגת מתכונים, ספרים, תמונות, יצירות אמנות, פריטי אספנות, טאבלטים, מקלדות, תקליטורים או מה שאתה רוצה, יהיה גיבוי נהדר שיציג את האוסף הייחודי שלך. אז אנא זכור לקרוע אותם לפני השימוש כדי לקבל מדף ספרים אקרילי חלק ושקוף. הגהת מים ושמן פירושה קל לניקוי ואינם צריכים לדאוג לעובש או חלודה כמו עץ ​​או ברזל. הגהת מים ושמן פירושה קל לניקוי ואינם צריכים לדאוג לעובש או חלודה כמו עץ ​​או ברזל. 1 、 כמובן, אתה יכול להשתמש בעט עט סמן כדי לכתוב או לצייר את התבנית הרצויה, והשימוש הרגיל במצב לא יאבד צבע. מחזיק טוב יותר : דוכן ספרי בולויו עשוי 100% אקריליק ברור שיש להם את השקיפות של זכוכית, אך עמיד ובטיחות מאשר זכוכית.