תות באנר כיסא גבוה אחד - קישוטים למסיבה ראשונה/מפלגה ראשונה, ברית הכסאות הראשונים של פירות תות ראשונה, ברי יום הולדת אחד יום הולדת אגרות תות עוגת יום הולדת 1.
  • לאחרונה

תות באנר כיסא גבוה אחד - קישוטים למסיבה ראשונה/מפלגה ראשונה, ברית הכסאות הראשונים של פירות תות ראשונה, ברי יום הולדת אחד יום הולדת אגרות תות עוגת יום הולדת 1.

ILS 16.99

כמות הסחורה
Това זה נגיש

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

יום הולדת ראשון - האם אתה חושב שזה מאבד את התועלת שלו אחרי יום ההולדת הראשון? אני לא מאמין כך !!! אתה יכול לתלות אותו בחדר השינה של ילדך, או אם אתה צלם, אתה יכול להשתמש בו כאביזר לצילום! קישוטים ראשונים/ראשונים תותים - בנוסף לכיסאות גבוהים לילדים, תוכלו לתלות באנרים מהתקרה, להרכיב אותם על קירות וחלונות, על קירות בחדרי פעוטות ובמשתלות, למקם קישוטים שולחן או להשתמש בהם כ- Photo Both Props. תות באנר כיסא גבוה אחד, קישוטים למסיבה ראשונה/ראשונה, באנר של ים תות ראשוני ראשוני, ברי יום הולדת אחד של יום הולדת אחד עוגת יום הולדת 1. ערבות שירות שביעות רצון - בנוגע לשירות לאחר המכירה, אם מסיבה כלשהי אינך אוהב את המוצר, ניתן להחזיר את המוצרים שלנו למשך 24 שעות ללא סיבה כלשהי. קישוטים ראשונים/ראשונים תותים - בנוסף לכיסאות גבוהים לילדים, תוכלו לתלות באנרים מהתקרה, להרכיב אותם על קירות וחלונות, על קירות בחדרי פעוטות ובמשתלות, למקם קישוטים שולחן או להשתמש בהם כ- Photo Both Props. יום ההולדת הראשון הוא רגע מיוחד מאוד עבורך מכיוון שזה החגיגה הרשמית הראשונה של הצמיחה של התינוק שלך. מי משתמש בזה-הבת / אחיינית / הבת שלך / אחיינית ונערות אחרות, יכול להשתמש באנר בן השנה הזה כדי לתת במסיבה יכול לשמש ככלי צילום, אנו מצפים לך באותו יום כדי שיהיה לך חג יום הולדת מושלם.