כיתה ייחודית של 2023 שולחן סיום שולחן כיסוי חבילה - 2 מפות מפת מפת מפת מפלסטיק 54 x 108 כובעי גראד ושנה - אספקה ​​בתפזורת.
  • לאחרונה

כיתה ייחודית של 2023 שולחן סיום שולחן כיסוי חבילה - 2 מפות מפת מפת מפת מפלסטיק 54 x 108 כובעי גראד ושנה - אספקה ​​בתפזורת.

ILS 12.01

כמות הסחורה
Това זה נגיש

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

2 חבילת כיסוי שולחן - ערכת צרור המסיבות הזו מגיעה עם 2 כיסויי שולחן מרגשים, שכל אחד מהם נמדד 54 "x 102" בנושא שחור לבןציוד למסיבות סיום - חגגו את בוגרכם וקשטו את המסיבה עם קבוצה זו של 2 עטיפות שולחן פלסטיק הכוללות עיצוב שחור לבן מדהים עם כובעי 2023 וגראד. מושלם לגן, כיתה ה ', חטיבת ביניים, קשישים של School, קולג' ועוד סיום. כיתה של 2023 - כל טבלאות טבלאות בצרור זה כוללת נושא של 2023 גראד ויתאים לעיצוב התואר השני שלך. 100% שביעות רצון מובטחת - אם אינך מרוצה לחלוטין מהפריטים הללו, אנו נחזיר את הכסף שלך. עם דפוסי המסיבה הטרנדיים ביותר, רישיונות יום ההולדת הפופולריים ביותר, ומעל 30 תוכניות בצבע אחיד, אנו משרתים את לקוחותינו במגע אישי של עסק בבעלות משפחתית. פריטי מפלגה ייחודיים - תעשיות ייחודיות היא מובילה עטורת פרסים בענף ציוד המפלגות למעלה מחצי מאה של מומחיות.