ALEOLA תקעים אוזניים סיליקון תקע אוזניים מעוצב מרק רך לטיולי שחייה שינה מגנים מפני רעש ומים
  • לאחרונה

ALEOLA תקעים אוזניים סיליקון תקע אוזניים מעוצב מרק רך לטיולי שחייה שינה מגנים מפני רעש ומים

ILS 0.33

כמות הסחורה
Това זה נגיש

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

הם אטמי אוזניים לשימוש חוזר לשחייה כמו כן, קל לצאת מהאוזניים. תקעי אוזניים ניידים - ניידים וקלים לאחסון עם מארז הנשיאה. ? מיועד במיוחד למי שאוהב לשחות ויש להם צינורות אוזניים. הגן על האוזניים ישירות מבלי לגרום לאי נוחות. גם לעצב בקלות לגודל שונה של אוזניים. אל תדחוף לתעלת האוזן. ? תקעי אוזניים סיליקון מעוצבים המיוצרים עם מרק סיליקון רך מתאים לצורת האוזן שלך, מתאימים ממש באזור האוזן החיצונית. תקעים של אצבעות עם אצבעות לכיסוי האוזן החיצונית עד להתאמה מוחלטת. אזהרה - אם אתה גר באקלים חם או מקל אל תרכוש לילד שלך. גם לעצב בקלות לגודל שונה של אוזניים. יש ליישם תקעים על ידי מבוגר במקום ילד. מפרט : חומר : סיליקון כמות : 3 זוגות זוגות כלולים : 3 זוגות תקעים באוזן בעקבות השימוש ב- Instrution : . עמיד למים וחסימת צלילים. קח את תקעי האוזניים האלה בזמן שחייה או רחצה כדי למנוע מים להיכנס לאוזניים. אידיאלי למבוגרים וגם לילדים. אטמות האוזניים ללא כאבים חותמות מבלי לנשור ולשכב שטוח ומאפשרות שינה לצדדים. ? תקעי האוזניים המבטלים את הרעש יכולים לעזור לך לצמצם את הרעש במהלך השינה, הלימוד והעבודה. עוזר במניעת אוזני שחיינים. עמיד למים וחסימת צלילים. ? תקעי האוזניים המבטלים את הרעש יכולים לעזור לך לצמצם את הרעש במהלך השינה, הלימוד והעבודה. תקעי אוזניים גומי דביקים מעט כך שהם יכולים להישאר באוזניים ממש טוב. ? מיועד במיוחד למי שאוהב לשחות ויש להם צינורות אוזניים.

Material:
Silicone
Quantity:
3 pairs
Package Included:
3 Pairs of Ear Plugs:
Following The Using Instrution:
.
1.Dry your ears before using, mold the earplug into a comfortable shape.:
2.Flatten plugs with fingers to cover outer ear until snugly fit. One plug for one ear. Do not push into ear canal. 3.Remove plugs by pressing the ear and carefully lift the ear plug edge to take out.:
Tips:
1.Do not use it in a heater pool, or it might be melted and stick with your hair.:
2.Do not tear plugs in case to break apart into small pieces quickly.:
3.They are reusable earplugs for swimming. Ideal for both adults and kids. Plugs should be applied by an adult instead of child. 4.The Ear Plugs should be stored in a cool dry place. WARNING - If you live in a hot or stick climate do NOT purchase for your kid. :