בלוני כדור דיסקו 22 אינץ '4D אלומיניום נייר אלומיניום מילר בלון פיצוץ כוכב בלון ליום הולדת רווקים שנות ה -70 שנות ה -80 של 90S ציוד למסיבת ריקוד דיסקו
  • לאחרונה

בלוני כדור דיסקו 22 אינץ '4D אלומיניום נייר אלומיניום מילר בלון פיצוץ כוכב בלון ליום הולדת רווקים שנות ה -70 שנות ה -80 של 90S ציוד למסיבת ריקוד דיסקו

ILS 1.67

כמות הסחורה
Това זה נגיש

  • Security policy (edit with Customer reassurance module)
  • Delivery policy (edit with Customer reassurance module)
  • Return policy (edit with Customer reassurance module)

✿ חומר : בלוני דיסקו עשויים סכל אלומיניום באיכות גבוהה, לא רעילים ובטוחים, לא קל להתפרץ לפתע בלוני הדיסקו האלה כל כך מושכי עין ויפים במסיבה שלך.✿ חומר : בלוני דיסקו עשויים סכל אלומיניום באיכות גבוהה, לא רעילים ובטוחים, לא קל להתפרץ לפתע. שקע האוויר ייאטם אוטומטית על ידי הדבק העצמי המותאם שלו של כניסות הבלונים, ולא נדרשים קשרים נוספים (אינפראטור אינו כלול). לאחר השימוש, השתמש בפיפטה מפלסטיק כדי לנקז את הגז, ואז לקפל ולאחסן אותו לשימוש עתידי, לשימוש חוזר ולחסוך מקום. סכנת חנק - ילדים מתחת לגיל 8 שנים יכולים לחנוק או להיחנק על בלונים לא מנופחים או שבורים. Package : תקבלו 12 חתיכות של בלוני נייר כסף 4 D, כולל בלון יום הולדת שמח של 3 יחידות, בלון דיסקו זהב 3 יחידים, בלון כוכב פיצוץ שיפוע של 3 יחידות, בלון ניאון 3 יחידים. הערה : יש לנפח את בלון נייר הכסף לאט ולא יותר מאשר לשאוב ל 90%, על מנת להימנע מתפוצצות. בלוני כדור דיסקו 22 אינץ '4 D אלומיניום נייר אלומיניום מילון פיצוץ בלון כוכב כוכב ליום הולדת רו"ל שנות ה -70 שנות ה -80 שנות ה -90 של המסיבות לריקוד דיסקו (שיפוע) מפרט מוצר : חומר : נייר אלומיניום. 20 - 22 סנטימטרים לאחר האינפלציה. נדרש פיקוח למבוגרים. שמור על בלונים לא מנופחים מילדים. בלוני הדיסקו האלה כל כך מושכי עין ויפים במסיבה שלך. תוכן חבילה : 3 יחידות יום הולדת שמח בלון 3 יחידות דיסקו זהב בלון 3 יחידות פיצוץ שיפוע כוכב בלון 3 יחידות בלון ניאון גודל : כל בלון דיסקו מודד בערך.

Material:
Aluminum foil.
PACKAGE CONTENTS:
3pcs happy birthday balloon:
3pcs gold disco balloon :
3pcs gradient explosion star balloon :
3pcs neon balloon:
SIZE:
Each disco balloon measures approx. 20 - 22 inches after inflation:
Easy to use:
Use the inflator to pump the foil disco ball balloon to 80% by air or helium, when inflation being completed, pull out the inflator and pinch the inflation inlet flat. The air outlet will be automatically sealed by its matched self adhesive glue of the balloons inlets, and no additional knots are required (inflator is not included).:
After use, use a plastic pipette to drain the gas, then fold and store it for future use, reusable and save space.:
Note:
To foil balloon must be inflated slowly and no more than pumping to 90%, in order to avoid bursting.:
CHOKING HAZARD -- Children under 8 yrs can choke or suffocate on uninflated or broken balloons. Adult supervision required. Keep uninflated balloons from children. Discard broken balloons at once.: